loading...
Mohammad Yazdani
Mohammad بازدید : 70 یکشنبه 07 مرداد 1397 نظرات (0)

با سلام

 

دوستانی که مایل به همکاری در جهت خرید و فروش   نقد و اقساط

گندم و جو و چغندر و کنجد برنج لاین، سیب زمینی و تمامی محصولات کشاورزی

 

و علوفه و ذرت و کاه و تمامی محصولات دامی هستن با ما در ارتباط باشن

 

آدرس : استان خراسان رضوی _ شهرستان درگز _ خیابان طالقانی _ پایین دروازه _ رویروی دیوار استخر فرهنگیان

 

 

شماره تماس: 09157003785    یزدانی

 

Mohammad بازدید : 97 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

پس از نصب ویندوز 8.1، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

Mohammad بازدید : 70 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

DriverPack Solution نرم افزار بسیار مفیدی است که به منظور کمک در پیدا کردن و نصب اتوماتیک درایورهای هر قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما طراحی شده است. شاید متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید، گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و ... باعث شود تا کاربر مشکلات متعددی داشته باشد بنابراین DriverPack Solution می تواند بهترین راه حل برای برطرف نمودن این قبیل مشکلات باشد که تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر می کند، آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک یافته و نصب می کند و آن دسته از درایورهایی هم که به روز نیستند و برای ویندوزتان مشکل به وجود می آورد در یک لیست قرار می دهد. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است.

Mohammad بازدید : 84 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

AKVIS MultiBrush نرم افزار مفید و قابل اطمینانی از شرکت مشهور اکویس است که به هنرمندان و عکاسان در بهینه سازی پرتره و یا حذف اشیاء ناخواسته از عکس های دیجیتال است. با استفاده از این نرم افزار حرفه ای می توانید چین و چروک، زخم، خراشیدگی، جوش ها، لک ها، ماه گرفتگی ها، خراش ها و هرچه یک عکس را بد نمایش می دهد را از بین ببرید. Chameleon Brush نام یکی از ابزارهای فوق العاده این نرم افزار برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی برروی چهره های داخل عکس، بدون خراب شدن و نمایان شدن تغییرات، می باشد. این نرم افزار نه تنها برای ویرایش و رتوش عکس ها بسیار مناسب است بلکه برای اضافه کردن افکت های جدید مختلف  و یا حتی ایجاد یک تصویر نیز به کار برده می شود. همچنین امکاناتی نظیر تبدیل نقاشی به عکس و برعکس و نیز بهبود و رنگی کردن عکس های قدیمی نیز در توانایی های این نرم افزار گنجانده شده است. AKVIS MultiBrush دارای توانایی بررسی لایه های عکس نیز هست و می تواند عکس های تار شده و یا گرد و غبار گرفته را تعمیر کرده و بهبود بخشد.

 

Mohammad بازدید : 94 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

زبان برنامه نویسی پی‌اچ‌پی (PHP) یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است. کدهای پی‌اچ‌پی توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند. دستورات این زبان می‌توانند به صورت مستقیم در درون کدهای اچ‌تی‌ام‌ال قرار بگیرند. پی‌اچ‌پی را می‌توان بر روی اکثر سرورهای وب نصب کرد. همچنین قابلیت نصب آن به صورت یک شل جداگانه تقریباً بر روی تمامی سیستم‌های عامل و پلت‌فرم‌ها (یا سکوها) وجود دارد. PHP عمدتاً مانند یک فیلتر عمل می‌کند، کد برنامه را به عنوان ورودی می‌گیرد و صفحات وب را به عنوان خروجی (غالبا از نوع اچ تی ام ال) ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند برای اسکریپت کردن خط فرمان استفاده شود. پی اچ پی می‌تواند بر روی صفحات وب و سیستم‌های عامل و یا پایگاه‌های داده مستقر شود. همچنین می‌تواند به عنوان سیستم مدیریتی پایگاه داده استفاده شود.
PHP Academy شامل ویدویو های آموزشی می باشد که توسط گروه PHP Academy.org تهیه و منتشر شده اند و علاوه بر آموزش مباحث مختلف در زبان پی اچ پی شامل آموزش هایی در زمینه MySQL, javascript (including jQuery) و CSS نیز می باشد.

 

Mohammad بازدید : 89 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

مدرک هکر اخلاقی یا Certified Ethical Hacker) CEH) دراصل آشنایی متخصصان امنیتی با روشها، تکنیکها و ابزارهای مورد استفاده نفوذگران می‌باشد.
ارائه دهندگان این دوره بر این باورند که برای مبارزه با نفوذ گران باید با روشها وابزارهای مورد استفاده آنها آشنا بود و از طرز تفکر نفوذگران آگاه بود.
با این دیدگاه، یک کارشناس امنیتی می‌تواند شبکه مورد نظر خود را همانند یک نفوذگر، تست، عیب یابی و ایمن تر نماید. دانشجویان در پایان دوره باید بتوانند انواع حملات و ابزارهای حمله را شناخته و راه‌های نفوذ به شبکه و سیستم‌های کامپیوتری را شناسایی و مسدود نمایند. که به تازگی نسخه هشت آن نیز توسط این شورا بیرون آمده است.
در مجموعه ی حاضر کتاب های دوره هک قانونمند CEH v8 برای علاقمندان جهت اخذ مدرک این دوره گردآوری شده است.

 

Mohammad بازدید : 52 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

بدون شک صاحبان اغلب وب سایت ها خواهان کسب جایگاهی بالاتر در نتایج نمایش داده شده توسط موتورهای جستجو هستند که این امر جز با ارتقاء کیفیت مطالب و محتویات وب سایت و رسیدن به جایگاه بالایی از نظر معنایی، میسر نخواهد بود. اگر بخواهیم به شیوه ای ساده رتبه وب سایت خود را در میان موتورهای جستجو بالا بریم می توانیم با استفاده صحیح از برخی تگ های ساده HTML5 تا حدودی به این هدف دست یابیم.
در دوره آموزشی Web Semantics شما با چگونگی استفاده از تگ های ساده و پر اهمیت اچ تی ام ال برای بالا بردن رتبه وب سایت خود آشنا می شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 122
  • بازدید کلی : 2,124